Poprodejní péče

 

JEDNORÁZOVÉ SLUŽBY

Jednorázové opravy HW

Kdykoliv potřebujete vyřešit opravy, nastavení nebo poruchy Vašeho HW, neváhejte a obraťte se na naše obchodníky a servisní oddělení. Společně nalezneme nejvhodnější i nejrychlejší možné řešení.

Jednorázové řešení SW problémů

Kdykoliv potřebujete vyřešit opravy nastavení nebo poruchy Vašeho SW, OS, neváhejte a obraťte se na naše obchodníky a servisní oddělení. Společně nalezneme nejvhodnější řešení.

Prodloužená záruka na HW a podpora SW

Nestačí Vám standardní záruky? Za svými dodávkami si stojíme. Poprodejní záruka je cestou k jistotě a bezpečí. V případě závady odstraníme závadu v minimálním čase nebo rovnou vyměníme Váš hardware za nový. Minimalizujete tak výpadky v případě poruch, a tím minimalizujete finanční ztráty. Zajistíme také aplikaci updatů a upgradů SW.

DLOUHODOBÉ SLUŽBY

Plná servisní podpora 8/5

Svěřte komplexní péči o svou počítačovou síť do našich rukou. Získáte tak skvělý nástroj pro řešení nenadálých situací, které Vaši společnost mohou stát mnoho času a finančních prostředků. Využijte náš tým odborníků s více než 20 roky zkušeností. Budeme monitorovat Vaši počítačovou síť. Pokud se objeví jakékoliv problémy, vyřešíme je za Vás. O dění a událostech Vás budeme vždy informovat prostřednictvím měsíčního reportu. Pro nastavení služby potřebujeme jen několik parametrů: počet servisních hodin za měsíc, čas garance nástupu na řešení, garance odstranění problému, výměna řešení náhradních dílů a případná selekce HW zahrnutého do služby.

Plná servisní podpora 24/7

Svěřte komplexní péči o svou počítačovou síť do našich rukou. Získáte tak skvělý nástroj pro řešení nenadálých situací, které Vaši společnost mohou stát mnoho času a finančních prostředků. Využijte náš tým odborníků s více než 20 roky zkušeností. Budeme monitorovat Vaši počítačovou síť. Pokud se objeví jakékoliv problémy, vyřešíme je za Vás. O dění a událostech Vás budeme informovat prostřednictvím měsíčního reportu. Pro zpracování služby potřebujeme jen několik parametrů: počet servisních hodin za měsíc, čas garance nástupu na řešení, garance odstranění problému, způsob náhrady HW.

Předplacená údržba s měsíčním kreditem servisních hodin

Získejte nejlepší možnou péči a přednost před ostatními zákazníky. Potřebujete-li nepravidelnou údržbu, servis a další práce na Vašem IT, potom Vám můžeme nabídnout každý měsíc určitý počet hodin práce za velmi výhodných cenových podmínek. Pokud předplacené hodiny v daném měsíci nevyčerpáte, převedeme Vám je do dalších měsíců. Čím více hodin si předplatíte, tím je pro Vás služba výhodnější. Zároveň díky pravidelné profesionální údržbě bude Vaše IT méně poruchové.