Poprodejní péčePoprodejní péče

 

JEDNORÁZOVÉ SLUŽBY

Jednorázové opravy HW

Kdykoliv potřebujete vyřešit opravy, nastavení nebo poruchy Vašeho HW, neváhejte a obraťte se na naše obchodníky a servisní oddělení. Společně nalezneme nejvhodnější i nejrychlejší možné řešení.

Jednorázové řešení SW problémů

Kdykoliv potřebujete vyřešit opravy nastavení nebo poruchy Vašeho SW, OS, neváhejte a obraťte se na naše obchodníky a servisní oddělení. Společně nalezneme nejvhodnější řešení.

Prodloužená záruka na HW a podpora SW

Nestačí Vám standardní záruky? Za svými dodávkami si stojíme. Poprodejní záruka je cestou k jistotě a bezpečí. V případě závady odstraníme závadu v minimálním čase nebo rovnou vyměníme Váš hardware za nový. Minimalizujete tak výpadky v případě poruch, a tím minimalizujete finanční ztráty. Zajistíme také aplikaci updatů a upgradů SW.

DLOUHODOBÉ SLUŽBY

Plná servisní podpora 8x5

Svěřte komplexní péči o svou počítačovou síť do našich rukou. Získáte tak skvělý nástroj pro řešení nenadálých situací, které Vaši společnost mohou stát mnoho času a finančních prostředků. Využijte náš tým odborníků s více než 20 roky zkušeností. Budeme monitorovat Vaši počítačovou síť. Pokud se objeví jakékoliv problémy vyřešíme je za Vás. O dění a událostech Vás budeme vždy informovat prostřednictvím měsíčního reportu. Pro nastavení služby potřebujeme jen několik parametrů: počet servisních hodin za měsíc, čas garance nástupu na řešení, garance odstranění problému, výměna řešení náhradních dílů a případná selekce HW zahrnutého do služby.

Plná servisní podpora 24x7

Svěřte komplexní péči o svou počítačovou síť do našich rukou. Získáte tak skvělý nástroj pro řešení nenadálých situací, které Vaši společnost mohou stát mnoho času a finančních prostředků. Využijte náš tým odborníků s více než 20 roky zkušeností. Budeme monitorovat Vaši počítačovou síť. Pokud se objeví jakékoliv problémy vyřešíme je za Vás. O dění a událostech Vás budeme informovat prostřednictvím měsíčního reportu. Pro zpracování služby potřebujeme jen několik parametrů: počet servisních hodin za měsíc, čas garance nástupu na řešení, garance odstranění problému, způsob náhrady HW.

Předplacená údržba s měsíčním kreditem servisních hodin

Získejte nejlepší možnou péči a přednost před ostatními zákazníky. Potřebujete-li nepravidelnou údržbu, servis a další práce na Vašem IT, potom Vám můžeme nabídnout každý měsíc určitý počet hodin práce za velmi výhodných cenových podmínek. Pokud předplacené hodiny v daném měsíci nevyčerpáte, převedeme Vám je do dalších měsíců. Čím více hodin si předplatíte, tím je pro Vás služba výhodnější. Zároveň díky pravidelné profesionální údržbě bude Vaše IT méně poruchové.

Zadat poptávku